Nyelv váltás:MagyarChange Language:English

Ügyfélszolgálat

Foglaljon időpontot interneten keresztül központi irodánkba, vagy bármely kirendeltségünkre! További elérhetőségeinket itt találja!

Időpont foglalás

Hitelkalkulátor

Tőke:
Türelmi idő:
Futamidő:
Kamat:
Nem kérek nyomtatást:

Hírek

2016.08.09

Sikertermék lett az RVA Növekedési Mikrohitel Idén már közel százmillió forinttal segítette az RVA a fehérvári mikrovállalkozókat az önkormányzat által biztosított kamattámogatási program keretében. Az RVA és az Önkormányzat együttműködése példaértékű, és mindkét fél elkötelezett az együttműködés folytatása iránt. Tovább...

2017.12.15

Hatalmas az érdeklődés az országos diákvállalkozó vetélkedőre Hatalmas az érdeklődés az Országos Középiskolás Diákvállalkozó Vetélkedőre, a november végi határidőig összesen 126, közöttük 27 határon túli csapat regisztrált, azaz a felkészítő tanárokkal együtt több mint hatszázan vesznek részt közvetlenül a megméretésben – mondta el Bartal Tamás, a Miniszterelnökség kabinetügyek koordinációjáért felelős helyettes államtitkára pénteken budapesti sajtótájékoztatón. Tovább...

2017.11.27

November végéig lehet jelentkezni az országos középiskolás diákvállalkozó vetélkedőre Az országos középiskolás diákvállalkozó vetélkedőre november 30-ig várják a 14-18-éves tanulók jelentkezését - közölte Bartal Tamás, a Miniszterelnökség kabinetügyek koordinációjáért felelős helyettes államtitkára és Szekfü Tibor, a vetélkedőt szervező Magyar Mikrofinanszírozási Hálózat elnöke pénteken sajtótájékoztatón, Budapesten. Tovább...


ÜGYFÉLVÉDELEM

smart_campaign_logo.jpg










A SMART (intelligens) mikrofinanszírozás árképzése és pénzügyi termékeinek feltétel rendszere teljes mértékben átlátható. A SMART mikrofinanszírozás ügyel arra, hogy az ügyfelek csak akkora hitelt vegyenek fel, amelyet biztosan vissza is tudnak fizetni, illetve hogy csak olyan termékeket vegyenek igénybe, amelyre ténylegesen szükségük van. A SMART mikrofinanszírozás tisztességes behajtási gyakorlatot és magas etikai normákat alkalmaz az ügyfelekkel való bánásmódjában. A SMART mikrofinanszírozás lehetőséget nyújt az ügyfelek számára, hogy hatékonyabb kiszolgálásuk érdekében panaszaiknak hangot adjanak. A SMART mikrofinanszírozás biztosítja, hogy az ügyfelek adatait bizalmasan kezelik.

A SMART mikrofinanszírozás alapvető Ügyfélvédelmi alapelveket határozott meg annak érdekében, hogy segítse a mikrofinanszírozókat a jó etikai normák gyakorlásában. Az Ügyfélvédelmi alapelvek tartalmazzák a mikrofinanszírozó intézettel üzleti kapcsolatba kerülő ügyfelek minimális elvárásait. Ezek az alapelvek a szolgáltatók, nemzetközi hálózatok és országos mikrofinanszírozó szervezetek úttörő munkájából születtek, akiknek az volt a célja, hogy ügyfélközpontú etikai kódexet és gyakorlatokat dolgozzanak ki. A mikrofinanszírozók egyetértenek abban, hogy a pénzügyi szolgáltatóknak be kell tartaniuk ezeket az alapelveket:


A szolgáltatók minden olyan ésszerű lépést megtesznek annak biztosítására, hogy a hitelfelvevő csak akkor jusson hitelhez, ha megfelelően demonstrálta törlesztő képességét, és a hitel nem okozza a hitelfelvevő túlzott mértékű eladósodottságát. Hasonlóképpen a szolgáltatók csak az ügyfél számára megfelelő, nem hitel jellegű pénzügyi termékeket (mint pl. biztosítás) kínálnak az ügyfélnek.

A pénzügyi termékek árképzése, feltételei (ideértve a kamatlábakat, biztosítási díjakat, egyéb díjakat, stb.) átláthatóak és érthető módon van közzétéve az ügyfél számára. A felelős árképzés azt jelenti, hogy a feltételeket az ügyfelek megengedhetik maguknak, illetve a pénzintézet számára a fenntarthatóságot biztosítják.

A szolgáltatók adósság behajtási gyakorlata nem lehet durva vagy kényszerítő jellegű.

A pénzügyi szolgáltatók dolgozói betartják a magas etikai normákat az ügyfelekkel folytatott párbeszéd során, és a szolgáltatók megfelelő garanciákat vezetnek be a korrupció vagy a rossz bánásmód megelőzésére, kinyomozására és korrigálására.

A szolgáltatók olyan mechanizmussal rendelkeznek, amely alkalmas a problémák időben és megfelelő módon történő lekezelésére.

Az ügyfelek adatait tiszteletben tartják a hatályos törvényeknek és jogszabályoknak megfelelően, és az ügyfelek adatait nem használják fel más célra az ügyfél kifejezett hozzájárulása nélkül.